Команди Erasmus+ проєкту CRED4TEACH завершили навчання і представили MOOC-проєкти за результатами навчання на курсі «Як стати дизайнером MOOC»

Учасники від Української інженерно-педагогічної академії Erasmus+ проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MOOC для професійного розвитку вчителів» 2 лютого представили свої MOOC (масові відкриті онлайн-курси), які були розроблені за результатами навчання в Університеті Анадолу (Туреччина) та опанування курсу «Як стати дизайнером MOOC».

Викладачі протягом 12 тижнів проходили навчання на курсах MOOC01: Вступ до розробки та проведення MOOC на iversity  та MOOC02: Онлайн-менеджер прокторингу на сайті проєкту. Координатором курсів був професор, доктор Ченгіз Хакан Айдин, завідувач кафедри дистанційної освіти Університету Анадолу.

Відповідно до рекомендацій, учасники виконали ряд ключових завдань:

  • створення навчальних курсів, відеоматеріалів, текстового контенту, вікторин та інших інтерактивних ресурсів відповідно до наданих шаблонів MOOC Design;
  • створення практично працюючої моделі онлайн-середовища для навчання для зручного доступу до нього всіх бажаючих;
  • наповнення курсу навчальним контентом: додавання навчальних відео, тексту, інфографіки, завдань та інших ресурсів для підтримки;
  • проведення ґрунтовної перевірки функціональності всіх елементів, працездатності розробленої моделі курсу;
  • впровадження передових підходів до розробки MOOC, в тому числі досвіду впровадження в Університеті Анадoлу.

За результатами навчання та захисту MOOC-проєктів педагогічний колектив Української інженерно-педагогічної академії отримав новий набутий досвід у створенні сучасних якісних засобів та технологій дистанційного навчання, а також всі учасники отримали сертифікати участі у міжнародному проєкті та успішному опануванні курсу «Як стати дизайнером MOOC».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen − eleven =