Круглий стіл за проєктом PAGOSTE (Erasmus+ проєкт KA2: CBHE) 2021

11-12 березня 2021 року за технічної підтримки кафедри Інформаційних комп’ютерних технологій і математики було проведено Круглий стіл на тему: «Розробка та впровадження механізмів управління на основі партнерства при підготовці педагогічних кадрів для системи П(ПТ)О: концепції ефективного функціонування» в рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE, 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP).

Цілями заходу були презентація і публічне обговорення із зацікавленими сторонами перших результатів і пропозицій щодо Концепції розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти на основі партнерства, можливостей Інтернет-платформи зі співпраці та взаємодії між зацікавленими у професійній освіті сторонами, а також презентація ініціативи зі створення «Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти».

Перший день

Захід в форматі онлайн-конференції розпочався 11 березня о 10:00, було зафіксовано максимально 178 підключень, в тому числі колективних, а реєстрацію пройшли 240 учасників.

«Вітальне слово» брали ректор Української інженерно-педагогічної академії, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Коваленко Олена Едуардівна. За завершенням «Вступного слова» було проведене перше опитування, де учасники визначили найбільш важливі питання Круглого столу, з результатами якого можна ознайомитися за цим посиланням.

Інформацію про проєкт надав Томас Дайсінгер, доктор, професор, завідувача кафедри бізнесу та економічної освіти Університету Констанцу.

О 10:35 Коваленко Олена Едуардівна виступила з презентацією на тему «Українська інженерно-педагогічна академія – навчально-методичний центр з підготовки кадрів для професійної освіти». Наступною, Брюханова Наталія Олександрівна, професор, доктор педагогічних наук, виступила з презентацією «Концепція партнерського управління підготовкою викладачів».

Об 11:45, після перерви на каву, Круглий стіл продовжився з презентації на тему «Концепція розвитку системи підготовки викладачів професійної освіти та навчання в Київському національному економічному університеті імені Вадима Гетьмана на основі партнерства», яку провела доктор економічних наук, професор Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Цимбалюк Світлана Олексіївна.

Опісля обідньої перерви, о 13:30 розпочалася друга сесія Круглого столу. Першою, Бондар Наталія Миколаївна, доктор економічних наук, професор кафедри економіки Національного транспортного університету, виступила з презентацією на тему «Концепція розвитку системи підготовки педагогів професійної освіти і навчання в Національному транспортному університеті на основі партнерства».

О 14:15 Петухова Тетяна Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан художньо-графічного факультету Південноукраїнського національного педагогічного університету, презентувала «Концепцію партнерського управління підготовкою викладачів професійної освіти в Південноукраїнському національному педагогічному університеті ім. К. Д. Ушинського».

О 15:00 Радкевич Олександр Петрович, кандидат юридичних наук, старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України, виступив з презентацією на тему «Онлайн-платформа як інструмент управління на основі партнерства та співпраці всіх зацікавлених у професійної освіти сторін».

О 15:30 підсумок першого дня підвели Брюханова Наталія Олександрівна і Штефан Людмила Владимировна. Під кінець було проведене друге опитування, де учасники визначали вагомість факторів впливу на якість підготовки викладачів закладів професійної освіти, з результатами якого можна ознайомитися за цим посиланням.

Другий день

12 березня о 10:00 розпочалася третя сесія Круглого столу, її відкрили Річард Фортмюллер і Розанна Штейнінгер, представники Віденського університету економіки та бізнесу, які презентували «Європейський досвід співпраці між різними зацікавленими сторонами, які беруть участь у підготовці викладачів професійної освіти. Приклад Австрії».

Об 11:00 Томас Дайсінгер виступив з презентацією на тему: «Співпраця та мережеві зв’язки в німецькій професійно-технічній освіті».

О 12:00 виступили з презентацією на тему «Співпраця з професійно-технічною освітою громадської організації “Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами”» Єльнікова Галина Василівна, засновник і голова Ради Школи, Лапшина Ірина Сергіївна, кандидат педагогічних наук з Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії Запорізької обласної ради і Загіка Олена Олегівна, кандидат педагогічних наук, директор Вищого професійного училища №25 у місті Хмельницький.

Четверту сесію було розпочато о 13:30 з презентації доцента, доктора технічних наук Олександра Володимировича Купріянова «Про ініціативу зі створення “Асоціації з розвитку професійної та неперервної освіти” та її статут».

Модернова дискусія

З 14:00 до 15:00 проходила Модернова дискусія на тему «Шляхи та перспективи управління на основі партнерства при підготовці викладачів професійної освіти в Україні», у ході якої учасники заходу були поділені на три групи. В кожній групі було по два модератори від Української інженерно-педагогічної академії ─ науковий та технічний.

Для групи «А» науковим модератором виступила Бачієва Лариса Олександрівна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, а технічним ─ Купріянов Олександр Володимирович, проректор з наукової роботи, доктор технічних наук. З результатами діяльності групи «А» », реалізованими на дошці, можна ознайомитися за посиланням.

Роль наукового модератора для групи «Б» виконувала Єльнікова Галина Василівна, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, технічного ─ Нестеренко Роман Олександрович. З результатами діяльності групи «Б», реалізованими на дошці, можна ознайомитися за посиланням.

Науковий модератор в групі «В» ─ Шемигон Наталя Юріївна, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, технічний модератор ─ Бондаренко Тетяна Сергіївна, доцент, кандидат педагогічних наук. З результатами діяльності групи «В», реалізованими на дошці, можна ознайомитися за посиланням.

З 15:30 до 15:45 прозвучала оцінка заходу від Університету Констанцу.

О 15:45 Брюханова Наталія Олександрівна і Штефан Людмила Владимировна підвели підсумок другого дня та Круглого столу в цілому. Було проведене третє опитування, де учасників просили визначити питання, на які вони отримали найбільш ґрунтовні відповіді під час Круглого столу, з його результатами можна ознайомитися за цим посиланням.

Захід завершився о 16:40.

Проєкт мав на меті стимулювати позитивні зміни у розвитку професійної освіти на національному рівні. Кожен з учасників Круглого столу отримав Сертифікат.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nineteen − eighteen =