Бондаренко Т.С.

 bondarenko

Бондаренко Тетяна Сергіївна

Bondarenko Tetiana

професор, доктор педагогічних наук

Профайл

Освіта Українська інженерно-педагогічна академія, 2003, спеціальність «Електроніка, електротехніка, електронна схемотехніка і зв’язок», кваліфікація інженер-педагог
Вчений ступінь кандидат педагогічних наук, дисертація на тему «Формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів», 2012

доктор педагогічних наук, дисертація на тему «Теоретичні і методичні засади моніторингу професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів», 2021

Сертифікати, підвищення кваліфікації 1.  Диплом Міжнародного інженера-педагога. International Engineering Educator ING-PAED IGIP, registered number UA-132, 2014.

2.  Certificate of Training for successfully completing training of stuff mobility program in Lodz University of Technology, Poland from 25.09.2016 to 20.10.2016.

3. Стажування в університеті Колегіум Сівітас (Польща) з 23.06.2020 по 15.07.2020. Сертифікат NR189/2020.

Сфери наукових інтересів Моніторинг якості освіти, хмарні технології, IT-технології та програмування, робототехніка, розробка та використання інтерактивних, мобільних додатків, інноваційні методи викладання STEM-предметів, цифровізація інженерно-педагогічної освіти.
Викладає курси
  • «Технології цифровізації управління»,
  • «Хмарні технології в соціально-педагогічних системах»,
  • «Інформаційні і комунікаційні технології»,
  • «Інформаційні технології в наукових дослідженнях»,
  • «Цілісність та безпека інформації»,
  • «Комп’ютерні технології навчання»,
  • «Цифрові інформаційно-аналітичні системи».
Публікації Профиль в Google Академия:
https://scholar.google.com.ua/citations?user=GIpiVJYAAAAJ&hl=ru
h-индекс: 8

Ідентифікатор Orcid
https://orcid.org/0000-0001-9879-0319

Профіль в Scopus:
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57200206683
h-индекс: 5

Профіль в Web of Science:
https://www.webofscience.com/wos/author/record/340162
h-индекс: 3

Профіль ResearchGate:
https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Bondarenko2Наиболее значимые публикации:

  1. Наукові видання, включені до переліку фахових видань України
    1. Бондаренко Т. С., Агеева О. А. Содержание и объем понятия «мониторинг качества профессиональной подготовки». Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». 2017. № 3(5). URL: https://bit.ly/3lRhzmO (дата звернення: 9.12.2021).
    2. Бондаренко Т.С. Визначення місця терміну «моніторинг» у термінологічній системі педагогіки на основі побудови родо-видової мережі. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2019. № 63. С.5–15.
    3. Бондаренко Т.С. Результати лонгітюдного експерименту з перевірки ефективності системи моніторингу сформованості професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». 2020. Вип. 9(17). URL: http://bit.ly/3qnMeIH. (дата звернення: 12.04.2020).
    4. Бондаренко Т.С. Виділення латентних змінних із BIG DATA в інституційних дослідженнях інженерів-педагогів як елемент моніторингу професійної компетентності фахівців. Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління : теорія і практика. Серія «Педагогіка». Випуск 10 (19), 2020. https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/310/279
    5. Бондаренко Т.С. Метод контекстного занурення в квазіпрофесійне середовище як інструмент формування і моніторингу професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Укр. Інж.-пед. акад. 2020. № 69. С. 5-14. http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/379/315

    Наукові видання, включені до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. 6. Bondarenko T., Kupriyanov O. (2018) Implementation of Mobile Testing System for Control of Students’ Educational Outcomes. In: Auer M., Guralnick D., Simonics I. (eds) Teaching and Learning in a Digital World. ICL 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 715. Springer, Cham. PP. 760-765. Включено до наукометричної бази Scopus. https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-73210-7_88
    2. Kovalenko D., Bondarenko T. (2018) Cloud Monitoring of Students’ Educational Outcomes on Basis of Use of BYOD Concept. In: Auer M., Guralnick D., Simonics I. (eds) Teaching and Learning in a Digital World. ICL 2017. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 715. Springer, Cham. PP. 766-773. https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-73210-7_89
    3. Kovalenko О., Bondarenko T., Kovalenko D. (2019) Evaluation Automation of Achievement Tests Validity Based on Semantic Analysis of Training Texts. Advances in Intelligent Systems and Computing. Vol. 917: The Challenges of the Digital Transformation in Education : proceedings of the 21st International Conference on Interactive Collaborative Learning, ICL2018 (Kos Island, Greece, 25-28 September 2018). Vol. 2. – Cham : Springer, 2019. – P. 485-492. Access mode : https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-11935-5_46 DOI: 10.1007/978-3-030-11935-5_46
    4. Kovalenko O., Bondarenko T., Kupriyanov O., Khotchenko I. (2020) Allocation of Latent Variables from Big Data in Institutional Researches of Engineering Teachers. In: Auer M., Hortsch H., Sethakul P. (eds) The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. ICL 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1135. Springer, Cham2020. ‑ P. 288-296. Access mode : https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-40271-6_29 ISSN 978-3-030-40271-6. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-40271-6_29
    5. 10. Bondarenko T., Kovalenko D., Briukhanova N., Iagupov V. (2020) Method of Thematic Immersion in the Information Educational Environment as a Tool for the Formation and Assessment of Professional Competence of Future Engineering Teachers. In: Auer M., Hortsch H., Sethakul P. (eds) The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. ICL 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1134. Springer, Cham, 2020. ‑ P. 301-308. Access mode : https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-40274-7_30 ISSN 978-3-030-40274-7 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-40274-7_30
    6. 11. Kovalenko O., Briukhanova N., Bondarenko T., Yaschun T. (2020) Information and Computer Support for Adaptability of Learning in Higher Education Institutions. In: Auer M., Hortsch H., Sethakul P. (eds) The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. ICL 2019. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 1135. Springer, Cham, 2020. ‑ P. 145-153. Access mode :https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-40271-6_15 ISSN 978-3-030-40271-6 DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-40271-6_15
    7. 12. Kovalenko, O., Briukhanova, N., Bondarenko, T., Yaschun, T., Koeberlein-Kerler, J., Bozhko, N. Optimization of Curricula of Engineering and Pedagogical Specialties Based on the Construction of a Model for Structuring Interdisciplinary Relations. In: International Conference on Interactive Collaborative Learning. ICL 2020: Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol.1329, pp. 148-156. Springer, Cham (2021). https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216508623
    8. Kovalenko O. E., Cardoso L. M., Kupriyanov O. and Bondarenko T. S. Online education and monitoring of quality indicators of e-learning use. IOP Conference Series: Materials Science and Engineering, Volume 1031, International Conference on Technics, Technologies and Education 2020 (ICTTE 2020) 4th-6th November 2020, Yambol, Bulgaria. https://doi.org/10.1088/1757-899X/1031/1/012118
    9. Rostoka, M., Guraliuk, A., Kuzmenko, O., Bondarenko, T., Petryshyn, L. Ontological Visualization of Knowledge Structures Based on the Operational Management of Information Objects. In: International Conference on Interactive Collaborative Learning. ICL 2020: Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol.1329, pp. 832–840. Springer, Cham (2021). https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57200206683
    10. T.Bondarenko, M. Rostoka, A. Guraliuk, N. Terentieva, O. Piontkivska. Information and Educational Environment for Training Specialists of Socionomic Professions in Higher School. 13th International Conference on Education and New Learning Technologies, 5-6 July, 2021. URL: https://library.iated.org/view/ROSTOKA2021INF

    Наукові зарубіжні фахові видання

    1. Бондаренко Т.С., Агєєва О. О. Удосконалення інформаційних технологій як фактор впливу на розвиток моніторингових досліджень освітнього процесу. Scientific Journal Virtus. 2017. №11. С. 68–74. http://conference-ukraine.com.ua/virtus/archivej/
    2. 17.Бондаренко Т.С. Система мониторинга формирования профессиональной компетентности инженеров-педагогов как компонент информационной образовательной среды учебного заведения. Pedagogik mahorat: Ilmiynazariy va metodik jurnal. №1. С. 85–90. https://bit.ly/3ILqobJ 
    3. Tetiana Bondarenko. Project current trends and prospects of the development of the internationalization of higher education / T. Bondarenko, G. Kelemen, R. Nesterenko // Online Journal for Research and Education. Special Issue 17, Dec. 2019, ISSN 2313-1640. Зарубіжне фахове видання. http://repo.uipa.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/6281/1/740-Artikeltext-2427-1-10-20191129.pdf
    4. 19.Bondarenko T., Khotchenko I., Ahieieva O. Monitoring system of the quality of future teachers’ training with help of Google cloud services. Journal Plus Education. 2020. Vol. XXVII. No.2. P. 106–116. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/article/view/1527/1598
    5. Tetiana Bondarenko, Yana Raievska, Marina Rostoka, Olha Kuzmenko, Gabriela Kelemen. Psychological Factors of Emotional Intelligence of Service Employees of State Employment Service. Journal Plus Education Vol. 29 No. 2 (2021), pp. 111-126. Aurel Vlaicu” University of Arad, Romania. https://www.uav.ro/jour/index.php/jpe/issue/view/102

    Охоронні документи

    1. Патент на корисну модель №104277 від 25.01.2016р. «Система інтерактивного візуального моніторингу з пристроєм введення даних про характеристики об’єктів спостереження» // Т.С. Бондаренко, Г.К. Кожевніков;
    2. Патент на корисну модель №112553 від 26.12.2016р. «Спосіб двопараметричної конкурентної оцінки ефективності складної сенсомоторної реакції людини-оператора» // Т.С. Бондаренко, Г.К. Кожевніков, В.В. Драгун.
    3. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №74524 від 06.11.2017р. «Комп’ютерна програма «Електронний навчальний посібник з дисципліни «Комп’ютерні технології навчання» // Т.С.Бондаренко.
    4. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №89799 від 14.06.2019р. «Комп’ютерна програма «Програма з перевірки сенсомоторної реакції оператора комп’ютерного набору» // Т.С.Бондаренко

    Навчальні посібники, монографії

    1. Бондаренко Т.С. Хмарний моніторинг в соціально-економічних дослідженнях [Монографія]: / Бондаренко Т.С., Кожевніков Г.К., Агєєва О.О. УІПА – Харків: 2016.– 200 с.;
    2. Бондаренко Т.С. Теорія та методика моніторингу сформованості професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів: монографія. Харків : Друкарня «Мадрид», 2020. 405 с.
    3. Бондаренко Т.С. Хмарні технології в соціально-педагогічних системах: навч. посіб. для здобувачів вищої освіти вищих навч. закл. спец. 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями). Харків : Друкарня «Мадрид», 2020. 191 с.
Участь у наукових проектах У 2013–2016 рр. була керівником спільної з Інститутом професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України науково-дослідної роботи «Формування та впровадження інформаційного освітнього середовища в процес підготовки майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності в закладах професійно-технічної освіти».
З 2016 р. керівник та відповідальний виконавець більше тридцяти науково-дослідних робіт (за госпдоговірною тематикою) за тематиками: «Розробка комп’ютерного продукту навчального призначення – дистанційного навчального курсу», «Опанування та використання (трансферу) адаптивної методики викладання загальноосвітніх предметів та предметів професійної підготовки в закладах освіти», «Опанування та використання (трансферу) методики розроблення навчальних планів, програм, занять у вищих навчальних закладах на основі системної інтеграції знань, «Основи інформаційних технологій та комп’ютерного моделювання», «Технології електронного (дистанційного) навчання»».
З 2017 р. по 2020 р. була керівником науково-дослідної роботи «Теоретичні та методичні засади побудови системи моніторингу якості професійної підготовки фахівців» (ДК №0118U003126).
З 2021 р. керівник науково-дослідної роботи «Теоретичні та методичні засади побудови освітніх екосистем та відкритого цифрового простору досліджень та навчання в умовах інтернаціоналізації ЗВО».
Володіння іноземною мовою Середній рівень (Intermediate) Рівень В2
Адміністративна робота з 2013 р. спільно з Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, Науково-методичним центром Харківської області, Інститутом професійно-технічної освіти НАПН України, Національним центром «Мала академія наук України», організатор щорічних науково-практичних семінарів для викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти м. Харкова та Харківської області.

З 2019 року координатор роботи Міжнародного науково-практичного WEB-форуму «Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя», який зареєстрований у системі УкрІНТІ МОН України як щорічний науково-практичний захід. За результатами науково-практичного заходу підготовлено 3 збірки матеріалів, де я є членом редакційної колегії. Цьогоріч 10 зарубіжних наукових та освітніх установ були співорганізаторами заходу.

У 2020 році у рамках проєкту ««Зміни педагогічних факультетів та університетів у ХХІ столітті» (Чеська республіка) організатор Зимової школи «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість».

Участь в атестації наукових працівників як офіційного опонента – двічі у 2014 р., двічі у 2018 р. та у 2019 році брала участь у роботі Спеціалізованих учених рад як офіційний опонент представлених до захисту дисертацій за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» та у 2020 році брала участь у роботі Спеціалізованої вченої ради з галузі знань «01-Освіта/Педагогіка», за спеціальністю «011-Освітні, педагогічні науки».

 

Один коментар до “Бондаренко Т.С.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

sixteen − thirteen =