Учасники проєктної команди УІПА Erasmus+ проєкту CRED4TEACH взяли участь у тренінгу у Відкритому університеті Лісабону (Португалія)

Учасники від Української інженерно-педагогічної академії Erasmus+ проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів», заступник першого проректора, доцент кафедри практичної психології Андрій ЛОМАКІН та керівниця групи з наукової діяльності УІПА, доцент кафедри автоматизації, метрології та енергоефективних технологій Ганна ГРІНЧЕНКО, з 5 по 7 лютого взяли участь у тренінгу «Професійний розвиток вчителів в Україні, Чорногорії та Албанії: концептуалізація та акредитація мікрокваліфікацій на базі MOOC» у Відкритому університеті м. Лісабон (Португалія).

В рамках тренінгу були відвідані такі заходи:

  • Зустріч з керівництвом Відкритого університету м. Лісабон та координаторами проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів».
  • Розглянуті питання професійного розвитку вчителів та викладачів в Європі, Україні, Чорногорії та Албанії.
  • Вивчені особливості концептуалізації та акредитації мікрокваліфікацій на базі MOOC спираючись на досвід провідних європейський держав.
  • Була здійснена робота в групах з перспектив створення, концептуалізації та акредитації мікрокваліфікацій в Україні, Чорногорії та Албанії.

В перший день відбулось знайомство з керівництвом Відкритого університету м. Лісабон, координаторами та учасниками проєкту, а також співробітники університету провели екскурсію та показали матеріальне забезпечення. А саме, студію, де проводиться запис лекцій за допомогою професійного обладнання, студію звукозапису та монтажну студію, які оснащені професійним обладнанням та спеціальним програмним забезпеченням.

Другий день візиту був присвячений навчанню та роботі в групах на тему «Професійний розвиток вчителів та викладачів в Європі, Україні, Чорногорії та Албанії» та на тему «Створення та концептуалізація мікрокваліфікацій в Європі, Португалії, Туреччині та Німеччині», де представники всіх закладів освіти та агентств кваліфікацій працювали над сучасним станом та перспективами за даними темами.

Третій день зустрічі був присвячений навчанню та роботі в групах на тему «Акредитація мікрокваліфікацій в Україні, Чорногорії та Албанії» робочими групами були розроблені критерії акредитації та вимоги до мікрокваліфікацій спираючись на специфіку держав та національного законодавства. Також були отримані поради для подальшої роботи від координаторів проєкту CRED4TEACH «Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

одинадцять − 10 =